Administrativní pracovník smluvně-právního oddělení

Místo výkonu: Praha

Chceš pracovat v místě plném fantastických příběhů knih a skvělých kolegů?
Baví Tě pestrá a různorodá práce s lidmi?
Cítíš se dobře i při systematické práci s dokumenty a čísly?
Jsi aktivní a rád pracuješ s lidmi?

Hlas se k nám, máme pro Tebe místo!
Společnost Albatros Media roste, a i šikovní kolegové společně s ní!

 

Co tu na Tebe čeká?

  • značka firmy – budeš součástí největší nakladatelské skupiny s bohatou historií
  • rozmanitost – budeš pracovat v prostředí plném knih, inovací a kde se neustále něco děje
  • přátelské vztahy – v našem týmu je fajn kolektiv, hledáme někoho, kdo k nám skvěle zapadne
  • seberozvoj – mnoho Tě toho naučíme a dáme Ti možnost se dále rozvíjet. I Ty však budeš moct svou prací přispět k rozvoji celé společnosti
  • mnoho benefitů:
  1. týden dovolené navíc
  2. pružná pracovní doba a Home Office
  3. stravenková karta Sodexo (hodnota 100Kč/den)
  4. multisport karta
  5. kurzy angličtiny
  6. 50% slevy na knihy z naší produkce (tištěné, elektronické, audioknihy)
  7. akce pro zaměstnance
  8. mimořádné bonusy
  9. a další výhody…

To byly naše benefity 😊

Teď pracovně… co u nás budeš vlastně dělat?

Budeš:

  • podporou veškerých administrativních činností spojených s přípravou licenčních smluv a jejich zasílání autorům
  • zadávat smluvní údaje z tuzemských smluv do informačního systému Helios Green a tato data aktualizovat
  • podílet se na plnění některých smluvních povinností – oznamovat o vydání, zajišťovat autorské výtisky apod.
  • denně komunikovat se zajímavými lidmi, především s autory a agenturami
  • denně budeš ve spojení s kolegy a ostatními odděleními společnosti
  • spolupracovat na dalších činnostech oddělení, ale i jiných projektech společnosti

Jak se k nám dostat? Požadavků není mnoho, ale záleží nám na nich.

Hledáme kolegu, který:

  • je aktivní, komunikativní, přátelský a má zájem o různorodou (nejen) administrativní činnost
  • je spolehlivý, pečlivý a nebojí se pracovat i samostatně
  • má minimálně SŠ vzdělání nejlépe ekonomického zaměření
  • si hravě poradí s programy MS Office (výhodou je také ovládání IS Helios)
  • má zkušenosti z práce v obdobném oboru.

Kdy Tě očekáváme v týmu?

  • nejlépe ihned (ale dokážeme si i počkat 🙂 )

Jak se staneš součástí našeho týmu?

  • pošli nám svůj profil s praxí v podobě CV a pár řádků o tom, proč Tě práce zaujala
  • pokud nás Tvé zkušenosti zaujmou, pošleme Ti pár otázek k vyplnění a možná si Tě pozveme i k osobnímu pohovoru, abychom si popovídali o představách naší spolupráce 😊

 

Těšíme se na Tvou zprávu!

 

Reagovat na tuto pozici

Povolené typy souborů: .pdf, .doc, .docx