Mzdová účetní

Kategorie: HR oddělení
Místo výkonu: Praha

Poznáváte se?

  • Milujete řád a baví Vás mít vše pod kontrolou?
  • Pečlivost a spolehlivost patří mezi Vaše silné stránky?
  • Sledujete změny v legislativě a vymýšlíte, jakým způsobem by se dal mzdový systém ještě vyladit?
  • Pracujete s nadšením a potrpíte si na dodržování termínů.

Pokud Vás tyto odrážky vystihují, pak jste to možná Vy, koho hledáme na pozici mzdové účetní.

Neváhejte, napište nám a buďte součástí našeho HR týmu v uznávané mediální společnosti! Možnost nástupu je 1.10.2021

Co Vás u nás čeká?

  • Neformální prostředí v pohodovém a přátelském kolektivu.
  • Jistota a zázemí v největší nakladatelské skupině s bohatou historií, která dynamicky roste a šikovní kolegové společně s ní.
  • Možnost zapojit se do zajímavých a rozmanitých projektů a podílet se na rozvoji celé společnosti.
  • Zaškolení a proces průběžného vzdělávání je pro nás samozřejmostí.
  • Mnoho benefitů:
    • 5 týdnů dovolené
    • Příspěvek 1000 Kč měsíčně do benefitního programu Cafetérie Sodexo.
    • 50% sleva na nákup knih z naší produkce.
    • Mimořádné bonusy za nadstandardní výkony a práci na projektech.
    • Karta Multisport – příspěvek na sportovní a relaxační aktivity.
    • Firemní vzdělávání, výuka angličtiny.
    • 3 dny Sick Day ročně.
    • Možnost kombinace práce v kanceláři a na Home Office.
    • A mnoho dalšího…

Za co u nás budete mít zodpovědnost? Za…

  • kompletní zpracování mzdové agendy pro cca 300 zaměstnanců.
  • kontrolu a zápis údajů o zaměstnancích ve mzdovém a personálním systému RON (správa systému, vedení mzdové evidence, zpracování mezd,…
  • komunikaci s úřady a pojišťovnami (přihlašování a odhlašování zaměstnanců na sociální a zdravotní pojištění a další zajišťování povinností dle legislativy).
  • spolupráci při auditu a kontrolách související s činností HR oddělení.
  • potvrzování příjmu zaměstnanců (úvěry, soudy apod).
  • zpracování a správa exekucí.
  • roční zpracování daní.
  • archivaci dokumentů.
  • spolutvorbu na vnitřních pravidlech, směrnicích.
  • úzká spolupráci s personálním oddělením a účetním oddělením.

 

Co by Vám nemělo chybět? Rozhodně vítáme…

  • SŠ/VŠ vzdělání a min. 3 roky praxe ve vedení mzdové agendy.
  • detailní znalost adekvátních zákonů a předpisů.
  • znalost mzdového systému RON výhodou.
  • plné pracovní nadšení a nasazení s pozitivním přístupem.
  • Vaší samostatnost a především to, že se na Vás můžeme naprosto spolehnout 😊

Reagovat na tuto pozici

Povolené typy souborů: .pdf, .doc, .docx