Hledáme novou kolegyni nebo kolegu pro práci na plný úvazek do zákaznického servisu online knihkupectví Palmknihy.
Vaším úkolem bude komunikace a péče o naše zákazníky skrze helpdesk a zákaznickou linku a pomoc s problémy ze světa knih a online nákupů.
Palmknihy již více než 20 let prodávají e-knihy a poslední dva roky také tištěné knihy. Mimo to provozují systém eVýpůjček v českých a slovenských knihovnách. Práce je proto rozmanitá od pomocí se čtečkou a stažením knihy, zapomenutý balík až k pomoci s půjčenou e-knihou.
Dobrá komunikace se zákazníky je důležitá pro udržení dobré kvality našich služeb a pověsti naší značky. I proto si ceníme zodpovědnosti, chuti pro dobře odvedenou práci, dobrých komunikačních schopností a odolnosti vůči stresu.
Náplň práce:
- Kompletní zajištění B2C zákaznického servisu pro uživatele a zákazníky e-shop Palmknihy.cz, službu e-výpůjčky a mobilní aplikace palmknihy
- Komunikace s IT týmem PK skrze helpdesk
- Pomoc při zajištění B2B servisu pro knihovny a službu e-výpůjčky
- Správa recenzí a komunikace se zákazníky v systému heuréka a dalších podobných službách
- Účast na projektech společnosti s cílem zabezpečení úkolů obchodního oddělení a rozvoje technologie (interní programový systém, logistika, atd.)
- Uživatelské testování webů a aplikací Palmknihy
Co očekáváme:
- Dobré komunikační schopnosti
- Obratnost při práci s počítačem, mobilem a případně čtečkou e-knih
- Výbornou znalost českého jazyka
- Odolnost vůči stresu
- Chuť učit se novým věcem
Co nabízíme:
- Práci v atraktivním oboru, který spojuje literaturu a moderní technologie
- Dynamické, neformální a přátelské prostředí v moderních prostorách Mayhouse
- Otevřená komunikace k sobě navzájem i ze strany vedení
- Spousta lákavých benefitů (možnost čerpání home office, sick days, flexibilní pracovní doba s pevnou složkou, stravenky, Multisportka, kurzy anglického jazyka v rámci pracovní doby, 50 % sleva na knihy z naší produkce a mnoho dalších výhod)