Jak pracujeme v MARKETINGU

Abychom byli v každé oblasti marketingu maximálně efektivní a úspěšní, hledáme do týmu oborové specialisty. V oddělení máme experty na sociální sítě, PR, komunikaci s blogery, online i eventy. Soustředíme se také na práci s komunitami a vytváříme vlastní komunikační platformy, například Humbook či Knihozem, abychom mohli s našimi čtenáři komunikovat nebo se radit napřímo.

Poznejte nás ze všech STRÁNEK

Štefánia Kažimírová

Zbožňujem knihy, rada do seba dostávam pekné príbehy. Veľkú časť mojej práce zahŕňa fotenie, písanie a tvorba videí, všetko to, čo mám rada. Teším sa do práce aj kvôli domácej a priateľskej atmosfére. Práca v Albatros Media je to najlepšie, čo sa mi mohlo v mojom pracovnom živote stať.

Kateřina Obadalová

Mám na starosti marketingové aktivity v ČR. Baví mě, že se v rámci propagace můžeme kreativně vyřádit s každou knihou jinak. Každá kniha je unikát, cílí na různé čtenáře, a tak naše práce nikdy nezabředne do stereotypu. Vytvářet marketing pro produkty, které lidi milují, něco se z nich naučí nebo díky nim prožijí příběhy, o kterých sní, mě hřeje u srdce.

Kateřina Obadalová

Mám na starosti marketingové aktivity v ČR. Baví mě, že se v rámci propagace můžeme kreativně vyřádit s každou knihou jinak, každá je unikát, cílí na různé čtenáře, a tak naše práce nikdy nezabředne do stereotypu. Dělat marketing pro produkty, které lidi milují, něco se z nich naučí nebo díky nim prožijí příběhy, o kterých sní, mě hřeje u srdce.

Olga Zbranek Biernátová

Olga Zbranek Biernátová

Mám na starosti social media a content tým a starám se o online značky Humbook. Moje práce je nesmírně kreativní, plná výzev a protože se zaměřuji hlavně na sociální sítě, tak i velmi proměnlivá. To mě udržuje neustále ve střehu. Díky značce Humbook jsem navíc v kontaktu s mladými lidmi, kteří když fandí knížkám, tak jim fandí naplno. Čerpám z toho neskutečné množství energie a motivace.

Co se mi tu líbí

Veronika Sonnková

Práce je tu opravdu hodně, ale vidím v ní smysl. Mám ráda naši společnost, prostředí i lidi, se kterými pracuji. Láska ke knihám tady není jen nějakým prázdným heslem. Žijeme ji tu. Za těch několik let, co v Albatros Media pracuji, jsme vydali spoustu parádních knížek. A já jsem hrdá, že vyšly u nás a že toho mohu být součástí.

Proč pracuji v MARKETINGU AM

Je to placený koníček

Pomáháme knihám najít čtenáře.

Uplatním svoji kreativitu

Kampaně, trendy, inovace.

Potkávám zajímavé lidi

Křty, festivaly, akce, kavárny.

Naše projekty

Humbook

Humbook je platforma, která zastřešuje vše kolem young adult knih a sdružuje čtenáře YA literatury. Prostřednictvím webu, sociálních sítí, newsletteru i souvisejících eventů jim poskytuje informace o kni­hách, autorech nebo akcích spojených s YA literatur­ou a také prostor pro sdílení názorů a zážitků. Humbook je mladá, cool značka, je dynamická, má názor, je trendsetterem, je součástí komunity. Vznikla v souvislosti s jednodenním festivalem HumbookFest a těsně před druhým ročníkem v roce 2017 se začala etablovat jako značka zastřešující young adult litera­turu obecně.

Humbook

Humbook je platforma, která zastřešuje vše kolem young adult knih a sdružuje čtenáře YA literatury. Prostřednictvím webu, sociálních sítí, newsletteru i souvisejících eventů jim poskytuje informace o kni­hách, autorech nebo akcích spojených s YA literatur­ou a také prostor pro sdílení názorů a zážitků. Humbook je mladá, cool značka, je dynamická, má názor, je trendsetterem, je součástí komunity. Vznikla v souvislosti s jednodenním festivalem HumbookFest a těsně před druhým ročníkem v roce 2017 se začala etablovat jako značka zastřešující young adult litera­turu obecně.

Knihozem

Zorientovat se v obsáhlé produkci dětských knih může být pro rodiče, prarodiče nebo třeba učitele docela oříšek. A právě proto vznikla Knihozem – váš maják v záplavě knih pro malé čtenáře. Na instagramovém a facebookovém profilu Knihozemě pravidelně upozorňujeme na ty nejzajímavější dětské knížky všech žánrů z naší produkce. Pod záštitou Knihozemě jsme založili i facebookovou skupinu Doporučujeme si dětské knihy, kde si tisíce rodičů vzájemně doporučují tituly, které zabodovaly právě u jejich potomků.

Knihozem

Zorientovat se v obsáhlé produkci dětských knih může být pro rodiče, prarodiče nebo třeba učitele docela oříšek. A právě proto vznikla Knihozem – váš maják v záplavě knih pro malé čtenáře. Na instagramovém a facebookovém profilu Knihozemě pravidelně upozorňujeme na ty nejzajímavější dětské knížky všech žánrů z naší produkce. Pod záštitou Knihozemě jsme založili i facebookovou skupinu Doporučujeme si dětské knihy, kde si tisíce rodičů vzájemně doporučují tituly, které zabodovaly právě u jejich potomků.

Naše úspěchy

Naše úspěchy

S Humbookem jsme posbírali hned několik prestižních marketingových ocenění! Nejvíc si ceníme vítězství v soutěži Zlatý středník, která oceňuje nejlepší komunikační projekty vznikající v České republice i na Slovensku. Odborná porota čítající přes 80 profesionálů z oboru marketingu, komunikace a PR nás ocenila hned ve dvou kategoriích:

  • 1. místo v kategorii Nejlepší profil na sociálních sítích – Humbook Instagram
  • Grand Prix za celkovou úroveň – elektronická média

Aby toho nebylo málo, facebookový profil Humbooku obdržel navíc 2. místo v soutěži Fénix content marketing. Toto ocenění již řadu let definuje to nejlepší v oblasti obsahového marketingu a vytváří kvalitativní žebříček přibližně z 200 prací ročně.

Naše úspěchy

S Humbookem jsme posbírali hned několik prestižních marketingových ocenění! Nejvíc si ceníme vítězství v soutěži Zlatý středník, která oceňuje nejlepší komunikační projekty vznikající v České republice i na Slovensku. Odborná porota čítající přes 80 profesionálů z oboru marketingu, komunikace a PR nás ocenila hned ve dvou kategoriích:

  • 1. místo v kategorii Nejlepší profil na sociálních sítích – Humbook Instagram
  • Grand Prix za celkovou úroveň – elektronická média

Aby toho nebylo málo, facebookový profil Humbooku obdržel navíc 2. místo v soutěži Fénix content marketing. Toto ocenění již řadu let definuje to nejlepší v oblasti obsahového marketingu a vytváří kvalitativní žebříček přibližně z 200 prací ročně.